DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

piątek, 26 listopada 2010

Galeria/Gallery

Moja ulubiona galeria...
My favourite gallery...

Oto wspaniala praca Sophie z Kanady.
This is wonderful work of Sophie from Canada.



Bardzo eleganckie poduszki Sylwerado.
Very elegant Sylwerado's pillows.


Piekny i delikatny haft ABily.
Beautiful and delicate ABily's embroidery.

.
Bardzo oryginalne korony Bozeny.
Very original Bozena's crowns.



Slodka i barwna poszewka Isabelle.
Very cute and colorful Isabelle's pillowcase.



Dziekuje wszystkim za wizyty i zycze milego weekendu...Ania
Thank you for your visits and have a nice weekend...Ania


7 komentarzy:

  1. Aniu,wzory masz przecudne, korzystam z nich oczywiście -na dowód czego przedstawiam Ci mojego tworka-wytworka na mojej stronie.Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pinel...zajrzalam na Twoja strone i zachwycilam sie Twoim haftem. Przepiekna praca.Ciesze sie,ze wyszylas wzor z wlasnie z mojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace !!!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jak mi miło że wybrałaś moje prace:)masz świetne wzory,wyhaftowałam następną koronę i dałam oprawic,wyszła świetnie,właśnie ładuję baterie do aparatu żeby jej zrobic zdjęcia:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, dziewczyny wykonały naprawdę piękne prace. Ja sama bardzo się cieszę, że moje, mogły po raz kolejny zagościć u Ciebie w Galerii:-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rowniez zachwycam sie tymi wspanialymi haftami. Dziekuje,ze korzytacie z moich wzorow za to,ze wciaz do mnie zagladacie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, duma mnie rozpiera.Mój pierwszy haft pośrod tylu innych, pięknych dzieł:)Dziękuję za promowanie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails